всеукраинский информационно-аналитический журнал, посвященный вопросам оптимизации логистических процессов
Новости О журнале Подписка Реклама Доска объявлений
Контакты Партнеры
 

 
 
Свежий номер
Архив
Электронная версия

Письмо редактору
Фоторепортажи
Реклама на сайте


Тема для обсуждения

Авторам
Приглашаем к сотрудничеству



10 октября 2019
Оптимальная маршрутизация для доставки стройматериалов
Доставка стройматериалов является, пожалуй, наиболее сложной для маршрутизации, и связанно это прежде всего с тем, что доставляемая продукция имеет различные характеристики по весу и объему.
Подробнее

15 марта 2019
Ирина Новикова – новый Генеральный директор «GEFCO Украина»
Группа GEFCO сообщает о назначении Ирины Новиковой на должность Генерального директора «GEFCO Украина».
Подробнее

13 марта 2019
ZAMMLER GROUP святкує 12-річчя!
Сьогодні виповнюється 12 років українській логістичній компанії ZAMMLER! Компанії, яка першою з вітчизняних логістів почала надавати послуги фулфілмента і першою вийшла на міжнародні ринки!
Подробнее
НОВОСТИ


13 марта 2015
Цивільна логістика на службі Національної Гвардії та Збройних Сил

Українська Логістична Асоціація та ініціативна група практиків в логістиці, при підтримці провідних логістичних компаній України звертається до МВС, ЗСУ, логістичних компаній України з пропозицією прийняти участь у проекті для Збройних сил та Національної армії: «Цивільна логістика на службі Національної Гвардії та Збройних Сил. Як організувати ефективну і адресну доставку ресурсів до кожного бійця».

Причини створення проекту:

  • Військова логістика істотно відстає від цивільної, а під час війни на неї різко зросло навантаження. Нарощування потужностей - тривалий процес.
  • Невідповідність стану військової логістики поставленим перед нею завданням зменшує потужність збройних сил

Вирішення проблеми:

  • Передати певну функцію на виконання цивільній логістичній компанії .
  • Перспективні напрямки аутсорсингу в військовій логістиці та забезпеченні:
  • Транспортне забезпечення,
  • Складування та обробка вантажів,
  • Забезпечення особового складу .
  • Зберігання та доставка ремонтних матеріалів

Мета аутсорсингу логістики військової :

  • Значне розширення потужностей по мірі потреби
  • Швидке нарощування потужностей без інвестицій
  • Вивільнення особового складу Збройних сил від допоміжних завдань ( до 30% зайнято забезпеченням)
  • Скорочення витрат

Сутність проекту:

  • Логістична система постачання/обліку/розподілу ресурсів для ЗС будується на потужностях цивільних логістичних компаній та керується службою тилового забезпечення.
  • На базі існуючих потужностей логістичних операторів, які пройшли відбір на відповідність вимогам до роботи на користь Збройних Сил, МВС та Національної Гвардії - формується система розподільчих складів.
  • Транспортування. Цивільні транспортні компанії забезпечують переміщення вантажів, що дозволяє значно скоротити час та вартість транспортування на тилові склади другого або першого ешелону. Транспортні потужності тилових служб доцільно сконцентрувати на етапі транспортування в кінцеву точку доставки (залежно від розташування складу та складності оперативної ситуації).
  • Всі вантажі мають індивідуальне маркування, що забезпечує суцільний контроль їх місцезнаходження від формування до видачі в кінцевій точці маршруту.
  • Для управління складськими та транспортними операціями, обліку та контролю використання ресурсів пропонуються апробоване програмне забезпечення, що потребує мінімального часу доведення до стандартів документообігу Силового відомства та вимог збереження таємниці.

Ефективність проекту  :

  • скорочення витрат на складування та доставку вантажів на 40% порівняно з поточною ситуацією,
  • підвищення якості комплектування партій доставки до рівня 99,95%,
  • доставка як великих так і малотоннажних вантажів з низькою собівартістю робіт,
  • доставка адресних вантажів «до кожного солдата»
  • залучення до доставки потужностей цивільних логістичних компаній, які в десятки разів переважають аналогічні потужності відомчих складів
  • відсутність капітальних витрат на приміщення складів та транспортні засоби,
  • фрахт потужностей цивільних транспортних засобів на безкоштовній основі,
  • вивільнення військовослужбовців з не бойових підрозділів і використання на таких роботах цивільного персоналу - співробітників логістичних компаній.

Світова практика

  • Дефіцит ресурсів та постійне зменшення бюджету на збройні сили призвели до поширення практики виконання логістичних операцій як ефективного інструменту оптимізації витрат на логістику.

Більше 1500 компаній виконують аутсорсингові послуги для збройних більш ніж в 50 країнах світу.

  • Лідери просування аутсорсингу в збройні сили - США, Великобританія, Нова Зеландія, Ізраїль, Франція та ін.

Цивільні логістичні компанії не можуть повністю забезпечити логістику збройних сил, але допомагають збільшити можливості військової логістики та надають можливість ефективно вирішувати нестандартні випадки.   

Передумови успіху:

  • В цивільних галузях господарства в Україні знаходиться потужний логістичний ресурс - велика кількість логістичних компаній, котрі можуть надати на потреби оборони обладнані сучасним обладнанням склади з кваліфікованим персоналом та ефективні системи транспортування.
  • Патріотично налаштовані власники, керівники та працівники в логістичних компаніях готові надати свою працю, час і потужності на благо армії і країни.
  • Бізнес і ЗСУ мають об'єднати свої зусилля і задіяти наявні ресурси в ім'я збереження країни та її захисників.
  • В цивільній логістиці значні потужності транспорту і складських площ, оснащених сучасним обладнанням і програмним забезпеченням, які готові виконувати роботи для силових відомств.
  • Склади та автотранспорт є в надлишку і він більше економічний.

1 400 000 автомобілів різної вантажопідйомності від 800 кг до 40 тон.

130 000 перевізників, юридичних та фізичних осіб в них від 1 до 400 одиниць техніки.

  • Розгалужена система складів дозволяє організувати багаторівневу мережу складів, наближених до театру бойових дій і з низькою вартістю зберігання, обробки одиниці вантажу.

На території України обсяг СУЧАСНИХ (клас А) складських приміщень складає 2.1 млн. кв. м., тільки в Київська обл. - 1716 тис кв. м., 

Більше 625 тис кв. м. - склади логістичних операторів, Топ-10 логістичних операторів мають в своєму розпорядженні більше 500 тис кв.м складської площі, склади оснащені сучасним обладнанням, ПЗ та технікою. 

В регіонах десятки тисяч кв.м складів (класу В та С+)

  • Цивільна логістика дешевше армійської.

Цивільний автопарк - економічніший та ефективніший. Наприклад: 27 літрів на 100 км, які витрачає 20-тонний DAF -  це в 2,5 рази менше, ніж 68 літрів, які витратить 10-тонний Урал.

Наприклад: 5 тонний ЗИЛ-375 витрачає 48 л/100 км, а сучасні автомобілі такої ж вантажопідйомності 12 л.

Цивільні склади, наприклад:Вартість зберігання 2 грн. за кубометр за добу і обробка одиниці вантажу від 20 копійок.

  • Рівень надійності та якості роботи в цивільних складах набагато вище ніж у відомчих.

Рівень надійності та якості роботи сучасних складів та транспортних компаній суттєво зріс за останні роки.

Норма та стандарт якості для складів логістичних операторів: Точність комплектування 99,9%. На кращих складах рівень 99,95% і вище.

Точність виконання замовлень на перевезення , наприклад:

втрати вантажу - 0,01%, пошкодження вантажу - 0,03%, запізнення доставки - 0,23%

Ініціативна група складається з волонтерів, власників та топ-менеджерів логістичних та торгових компаній,членів Української логістичної асоціації , експертів та консультантів:

  • Віце-президент Української Логістичної Асоціації Валентин Маєвський,
  • Президент УЛА Марія Григорак,
  • Директор по логістиці ТОВ "Книжкова Біржа" Віктор Барановський,
  • Керівник департаменту управління ланцюгом поставок ТОВ "Діеса" Денис Дубина,
  • Керівник транспортно - експедиційного відділу ТОВ МТІ Богдан Березюк,
  • Заступник директора ТОВ "Заммлер Склад" Валерій Баранівський,
  • Генеральний директор ТОВ «Хаскі Україна» Владислав Таранович,
  • Інші наші однодумці. Компанії-учасники проекту називати себе не вважають коректним.

Ми пропонуємо збільшити використання цивільного логістичного потенціалу на потреби Збройних Сил.

Цей проект не є чисто комерційним або чисто волонтерським. Цивільна логістика та ЗСУ повинні об'єднати свої зусилля та задіяти існуючі логістичні ресурси для порятунку нашої країни та її захисників.

Ми закликаємо власників та керівників логістичних компаній підтримати нашу ініціативу та запропонувати свої послуги Збройним Силам і прийняти участь в побудові ефективної та економної схеми постачання для служби тилу ЗСУ.

Ми закликаємо Міністерство оборони та Внутрішніх справ звернутися до українських логістичних компаній до співпраці та використати існуючий в Україні сучасний логістичний ресурс.

З пропозиціями можна звертатися по тел. 050-38-56-569050-38-56-569 та e-mail: log_grom_army@ukr.net

З повагою,

Віце-Президент Української логістичної Асоціації                             

В. Маєвський

 

Відео брифінгу "Громадянська логістика на службі армії".
Український Кризовий Медіа Центр, 12 березня 2015

https://www.youtube.com/watch?v=P216ypY6WRw#t=28

Просмотреть архив новостей






Версия для печати  
На первую страницу  
Контактная информация  


 
Логин  
Пароль
Регистрация
Забыли пароль?
Вы не авторизированы,
пройдите авторизацию
Логистический оператор
Транспортные биржи
Таможенные брокеры