всеукраинский информационно-аналитический журнал, посвященный вопросам оптимизации логистических процессов
Новости О журнале Подписка Реклама Доска объявлений
Контакты Партнеры
 

 
 
Свежий номер
Архив
Электронная версия

Письмо редактору
Фоторепортажи
Реклама на сайте


Тема для обсуждения

Авторам
Приглашаем к сотрудничеству



10 октября 2019
Оптимальная маршрутизация для доставки стройматериалов
Доставка стройматериалов является, пожалуй, наиболее сложной для маршрутизации, и связанно это прежде всего с тем, что доставляемая продукция имеет различные характеристики по весу и объему.
Подробнее

15 марта 2019
Ирина Новикова – новый Генеральный директор «GEFCO Украина»
Группа GEFCO сообщает о назначении Ирины Новиковой на должность Генерального директора «GEFCO Украина».
Подробнее

13 марта 2019
ZAMMLER GROUP святкує 12-річчя!
Сьогодні виповнюється 12 років українській логістичній компанії ZAMMLER! Компанії, яка першою з вітчизняних логістів почала надавати послуги фулфілмента і першою вийшла на міжнародні ринки!
Подробнее
НОВОСТИ


12 января 2012
АСМАП зібрав прес-конференцію
Неоднозначна ситуація, що виникла у зв'язку із вступом в силу 17 січня 2012 р. нової редакції ст. 352 Митного кодексу України привернула увагу не тільки перевізників!
Як відомо 17 січня поточного року набирає чинності Закон України №4025 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо гуманізації відповідальності за правопорушення у сфері господарської діяльності», яким зокрема внесені зміни до ст. 352 Митного кодексу України.
З невідомих причин до редакції цієї статті було повернуто кваліфікуючу ознаку - «подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, «що містять неправдиві дані».
Це формулювання не відповідає принципам міжнародного права, протирічить Конвенції КДПВ, стороною якої є Україна, і санкція за таке правопорушення передбачає накладення в судовому порядку штрафу на особу, яка подала ці документи (водія) в розмірі 100% вартості товару, що перевозиться, конфіскацію цих товарів і транспортних засобів.
Таким чином, тільки за подання документів у яких можуть міститись неточності з фактичними даними на товар, що перевозиться митник має всі підстави для складання протоколу саме на водія, а не на особу, яка готувала ці документи.
Більше того, у суду не залишається альтернативи щодо визначення міри покарання за виявлене правопорушення з урахуванням пом'якшуючих та обтяжуючих обставин, окрім обов'язкового призначення штрафу та конфіскації.
Зазначена ситуація привернула увагу не тільки національних перевізників, а й міжнародні організації та офіційні видання.
Зокрема, пропонуємо ознайомитись з аналітичною статтею із зазначеного питання «А що замаскували під удосконаленням?», яка опублікована в офіційній газеті центральних органів виконавчої влади України «Урядовий кур'єр».

Просмотреть архив новостей






Версия для печати  
На первую страницу  
Контактная информация  


 
Логин  
Пароль
Регистрация
Забыли пароль?
Вы не авторизированы,
пройдите авторизацию
Логистический оператор
Транспортные биржи
Таможенные брокеры