15 декабря 2017 «Нова Пошта» і «Пост Фінанс» переходять на електронний документообіг «Нова Пошта» і «Пост Фінанс», що входять до Групи компаній «Нова Пошта», переводять корпоративних клієнтів з паперового на електронний документообіг від українського сервісу «Вчасно». Сукупно понад 3 000 клієнтів вже працюють з обома компаніями, понад 13 000 електронних документів з використанням цифрових підписів вже пройшли через систему обміну. Співпраця з «Вчасно» надає «Нова Пошта» і «Пост Фінанс» можливість економити час та кошти. Зокрема, у «Пост Фінанс» зазначають: в середньому оптимізація бюджету для них складає до 50 тис грн на місяць, а тривалість однієї процедури документообміну скорочується від 25 до 5 днів. «Користуватися паперовими документами в XXI столітті - це анахронізм, майбутнє - за електронним документообігом. Якщо раніше на відправку одного документа потрібно було витратити 5-20 хвилин, то зараз на це потрібно до однієї хвилини. Це сучасний інноваційний крок, що дозволяє оптимізувати роботу з корпоративними клієнтами, і водночас прояв екологічної свідомості компанії», - прокоментував фінансовий директор «Нова Пошта» Олександр Музиченко. «Ми з колегами обрали «Вчасно» за гнучкість, клієнтоорієнтованість та найкраще на українському ринку співвідношення ціни та якості. Найближчим часом плануємо поступово перевести обмін документами з корпоративними клієнтами повністю в електронну форму», - зазначив директор «Пост Фінанс» Андрій Кривошапко. Оцінюючи обсяги електронного документообігу Групи компаній «Нова Пошта» та необхідність працювати максимально оперативно, команда «Вчасно» розробила спеціальний функціонал. Він суттєво пришвидшує роботу з великою кількістю документів. «Нова Пошта» стала однією з перших українських компаній, які перейшли з паперових документів на електронні. Ми сподіваємося, що українські компанії підтримають цифрову ініціативу та почнуть користуватись електронними документами замість паперових вже у 2018 році. Адже це законно та суттєво зменшує витрати на документообіг. Сервіс «Вчасно» дозволяє «Нова пошта» підписувати документи у 30 разів швидше, ніж раніше, і бухгалтери можуть робити це у звичній для себе програмі 1С. Підписання документа займає декілька хвилин замість декількох днів або навіть тижнів. Втілення цього рішення стало можливим завдяки тому, що партнери докладно описали всі свої потреби й постійно співпрацювали з нами у процесі розробки. У результаті команда «Вчасно» мала змогу створити унікальний продукт для українського бізнесу, а компанія «Нова пошта» - отримати швидкий і зручний електронний документообіг», - поділилася подробицями Оксана Ферчук, керівник онлайн-сервісу обміну документами «Вчасно». |