всеукраинский информационно-аналитический журнал, посвященный вопросам оптимизации логистических процессов
Новости О журнале Подписка Реклама Доска объявлений
Контакты Партнеры
 

 
 
Свежий номер
Архив
Электронная версия

Письмо редактору
Фоторепортажи
Реклама на сайте


Тема для обсуждения

Авторам
Приглашаем к сотрудничеству



10 октября 2019
Оптимальная маршрутизация для доставки стройматериалов
Доставка стройматериалов является, пожалуй, наиболее сложной для маршрутизации, и связанно это прежде всего с тем, что доставляемая продукция имеет различные характеристики по весу и объему.
Подробнее

15 марта 2019
Ирина Новикова – новый Генеральный директор «GEFCO Украина»
Группа GEFCO сообщает о назначении Ирины Новиковой на должность Генерального директора «GEFCO Украина».
Подробнее

13 марта 2019
ZAMMLER GROUP святкує 12-річчя!
Сьогодні виповнюється 12 років українській логістичній компанії ZAMMLER! Компанії, яка першою з вітчизняних логістів почала надавати послуги фулфілмента і першою вийшла на міжнародні ринки!
Подробнее
НОВОСТИ


15 декабря 2017
«Нова Пошта» і «Пост Фінанс» переходять на електронний документообіг

«Нова Пошта» і «Пост Фінанс», що входять до Групи компаній «Нова Пошта», переводять корпоративних клієнтів з паперового на електронний документообіг від українського сервісу «Вчасно». Сукупно понад 3 000 клієнтів вже працюють з обома компаніями, понад 13 000 електронних документів з використанням цифрових підписів вже пройшли через систему обміну.

Співпраця з «Вчасно» надає «Нова Пошта» і «Пост Фінанс» можливість економити час та кошти. Зокрема, у «Пост Фінанс» зазначають: в середньому оптимізація бюджету для них складає до 50 тис грн на місяць, а тривалість однієї процедури документообміну скорочується від 25 до 5 днів.

«Користуватися паперовими документами в XXI столітті - це анахронізм, майбутнє - за електронним документообігом. Якщо раніше на відправку одного документа потрібно було витратити 5-20 хвилин, то зараз на це потрібно до однієї хвилини. Це сучасний інноваційний крок, що дозволяє оптимізувати роботу з корпоративними клієнтами, і водночас прояв екологічної свідомості компанії», - прокоментував фінансовий директор «Нова Пошта» Олександр Музиченко. 

«Ми з колегами обрали «Вчасно» за гнучкість, клієнтоорієнтованість та найкраще на українському ринку співвідношення ціни та якості. Найближчим часом плануємо поступово перевести обмін документами з корпоративними клієнтами повністю в електронну форму», - зазначив директор «Пост Фінанс» Андрій Кривошапко.

Оцінюючи обсяги електронного документообігу Групи компаній «Нова Пошта» та необхідність працювати максимально оперативно, команда «Вчасно» розробила спеціальний функціонал. Він суттєво пришвидшує роботу з великою кількістю документів. 

«Нова Пошта» стала однією з перших українських компаній, які перейшли з паперових документів на електронні. Ми сподіваємося, що українські компанії підтримають цифрову ініціативу та почнуть користуватись електронними документами замість паперових вже у 2018 році. Адже це законно та суттєво зменшує витрати на документообіг. Сервіс «Вчасно» дозволяє «Нова пошта» підписувати документи у 30 разів швидше, ніж раніше, і бухгалтери можуть робити це у звичній для себе програмі 1С. Підписання документа займає декілька хвилин замість декількох днів або навіть тижнів. Втілення цього рішення стало можливим завдяки тому, що партнери докладно описали всі свої потреби й постійно співпрацювали з нами у процесі розробки. У результаті команда «Вчасно» мала змогу створити унікальний продукт для українського бізнесу, а компанія «Нова пошта» - отримати швидкий і зручний електронний документообіг», - поділилася подробицями Оксана Ферчук, керівник онлайн-сервісу обміну документами «Вчасно».

Просмотреть архив новостей






Версия для печати  
На первую страницу  
Контактная информация  


 
Логин  
Пароль
Регистрация
Забыли пароль?
Вы не авторизированы,
пройдите авторизацию
Логистический оператор
Транспортные биржи
Таможенные брокеры