12 сентября 2017 «НП Логістик»: попит на фулфілмент стрімко зростає Впродовж останніх шести місяців «НП Логістик» збільшила обсяг складських площ до 27 тис м кв або на 30% у порівнянні з початком року. Влітку компанія взяла в оренду 8600 м кв в складському комплексі Omega II (м. Бровари, Київська обл.), що використовуються для надання послуг фулфілменту. У зв'язку з цим також на 30% зросла й кількість персоналу. Впродовж І півріччя 2017 року «НП Логістик» зросла в обсягах на 165% у порівнянні з аналогічним періодом в 2016 році. Список клієнтів компанії поповнився низкою великих бізнесів, серед яких - мережі автозаправок КЛО, магазинів «Фокстрот» та Lifecell, компанії British American Tobacco, «Юнівест» та ін. «Ми відчуваємо суттєве зростання інтересу до фулфілменту* з боку гравців аграрного сектору та компаній, що займаються дистрибуцією різноманітних товарів. Продовжуємо переговори з найбільшими українськими ритейл-мережами. В найближчі роки ринок фулфілменту буде розвиватися за рахунок двох факторів - позитивної динаміки e-commerce та диверсифікації каналів продажу. Дедалі частіше ми спостерігаємо, як компанії, що раніше концентрувалися виключно на В2В продажу, заходять у сегмент В2С», - прокоментував директор «НП Логістик» Олександр Лисовець. *фулфілмент (від англ. fulfilment) - комплекс логістичних операцій з прийому, обробки та доставки товарів. Переважно послугою користуються гравці ринку e-commerce та дистанційної торгівлі
|