всеукраинский информационно-аналитический журнал, посвященный вопросам оптимизации логистических процессов
Новости О журнале Подписка Реклама Доска объявлений
Контакты Партнеры
 

 
 
Свежий номер
Архив
Электронная версия

Письмо редактору
Фоторепортажи
Реклама на сайте


Тема для обсуждения

Авторам
Приглашаем к сотрудничеству



10 октября 2019
Оптимальная маршрутизация для доставки стройматериалов
Доставка стройматериалов является, пожалуй, наиболее сложной для маршрутизации, и связанно это прежде всего с тем, что доставляемая продукция имеет различные характеристики по весу и объему.
Подробнее

15 марта 2019
Ирина Новикова – новый Генеральный директор «GEFCO Украина»
Группа GEFCO сообщает о назначении Ирины Новиковой на должность Генерального директора «GEFCO Украина».
Подробнее

13 марта 2019
ZAMMLER GROUP святкує 12-річчя!
Сьогодні виповнюється 12 років українській логістичній компанії ZAMMLER! Компанії, яка першою з вітчизняних логістів почала надавати послуги фулфілмента і першою вийшла на міжнародні ринки!
Подробнее
НОВОСТИ


22 августа 2017
Meest Express оптимізує процеси та розширює сервіс

Зростання обсягів відправлень та нарощення оборотів перевезень влітку 2017 року виявило низку труднощів в операційних процесах Meest Express. Потужності компанії виявилися не цілком готові до цього виклику.

Як наслідок, Meest Express вирішила оптимізувати операційні процеси та ліквідувати виявлені «вузькі місця» у технологічних схемах підприємства на усіх етапах процесу доставки. Відбувається це шляхом впровадження нових технологій, оновлення ІТ-складової, вдосконалення стандартів роботи, а також низки управлінських та кадрових рішень. 

Усі заходи спрямовані на розширення клієнтського сервісу, оскільки нині Meest Express концентрується на підвищенні якості доставки.
Зокрема, компанія оптимізує схеми доставки для пришвидшення на ключових магістральних напрямках.

Для розвитку сервісних потужностей Meest Express:

  • оновлює складські потужності в Одесі;
  • на 10% нарощує кількість персоналу для обробки відправлень;
  • на 20% збільшує кількість кур'єрів для здійснення адресної доставки.

Ці заходи скоротять затримки у доставці та час очікування кур'єра адресатами.

На стандарти комунікації клієнтів з контакт-центром Meest Express чекають якісні перетворення: вони покликані надалі мінімізувати час очікування клієнта на спілкування з оператором.

Реагування на запити клієнтів розвиватиметься і через сайт та мобільний додаток Meest Express - з орієнтацією на подальше розширення переліку логістичних рішень як відповідей на запити та очікування споживачів.

За словами Першого заступника генерального директора Meest Express Володимира Ковальчука, нарощення ресурсів з обробки клієнтських запитів і пришвидшення доставки відправлень є одним з ключових завдань на короткочасну перспективу. Сезонний сплеск ділової активності, який очікується з вересня, спонукає компанію пропонувати партнерам такі формати взаємодії, які закріплять їх інтерес до співпраці з Meest Express, а також приваблять нових підприємців.

Вектор подальшого розвитку Meest Express спирається на сталий орієнтир, а це - якісна, своєчасна та доступна доставка відправлень у будь-яку точку України до рук одержувача.

Просмотреть архив новостей






Версия для печати  
На первую страницу  
Контактная информация  


 
Логин  
Пароль
Регистрация
Забыли пароль?
Вы не авторизированы,
пройдите авторизацию
Логистический оператор
Транспортные биржи
Таможенные брокеры